BLOGOΛΕΥΚΩΜΑ 2009
σαν παιδιά όλοι είχαμε γράψει σε κάποιο λεύκωμα έτσι θα κάνουμε και τώρα... θα αποκτήσουμε το μπλογκολευκωμα μας και θα το διασκεδασουμε!!! Μη ξεχασεις να περασεις απο το βγαλτε τις μασκες http://leykwma.blogspot.com/2009/07/blog-post.html φυσικα να δωσεις τις δικες σου ιδεες να αναρτησω στο μπλογκολευκωμα μας http://leykwma.blogspot.com/2009/07/blog-post_20.html

ΚΑΝΟΝΕΣ

1) ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΕ ΚΑΘΑΡΌ ΤΟ BLOGΟΛΕΥΚΩΜΑ 2) ΑΠΑΝΤΆΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΤΕ 3) ΦΥΣΙΚΆ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΏΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΊΛΟΥΣ ΣΑΣ 4) ΜΗ ΞΕΧΝΆΤΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΆΤΕ 5) ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ glittergraphics.gr
glittergraphics.gr

ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΑΒΟΛΑ...

Glitter Graphics

Funny Animations Glitter Graphics

4 σχόλια:

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΝ ΜΠΑΛΑ... ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΑΣΕ... Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΡΩΤΑΕΙ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ (ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΡΑΝΙΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΙΡΑ) ΑΦΟΥ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 29 ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ... ΕΝΙΩΣΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΤΗ ΡΙΞΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ....


πετούσαμε πέτρες σε μια παρέα κοριτσιών και η δική μου πέτυχε στο κεφάλι αυτή που γούσταρα (εντάξει, ηλικίες 11-12 αλλά πάλι άσχημη φάση)


πωωωωω τι θυμηθηκα....τριτη δημοτικου,ενα αγορακι ο ιωσηφ ειχε βαλει μεσα στη σακα μου ενα πουγκι π ειχε ενα δαχτυλιδακι μεσα....εγω το βρηκα και μολις μπηκε μεσα στη αιθουσα του το πεταξα στα μουτρα με κακια μπροστα σε ολη την ταξη..
κανεις δεν μου μιλουσε κατα τη διαρκεια της ημερας και καλα μου κανανε!


καλα σου εκανε η ταξη!!! μα τοση κακια??? :ΡρρΡΡρρ


Followers