BLOGOΛΕΥΚΩΜΑ 2009
σαν παιδιά όλοι είχαμε γράψει σε κάποιο λεύκωμα έτσι θα κάνουμε και τώρα... θα αποκτήσουμε το μπλογκολευκωμα μας και θα το διασκεδασουμε!!! Μη ξεχασεις να περασεις απο το βγαλτε τις μασκες http://leykwma.blogspot.com/2009/07/blog-post.html φυσικα να δωσεις τις δικες σου ιδεες να αναρτησω στο μπλογκολευκωμα μας http://leykwma.blogspot.com/2009/07/blog-post_20.html

ΚΑΝΟΝΕΣ

1) ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΕ ΚΑΘΑΡΌ ΤΟ BLOGΟΛΕΥΚΩΜΑ 2) ΑΠΑΝΤΆΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΤΕ 3) ΦΥΣΙΚΆ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΏΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΊΛΟΥΣ ΣΑΣ 4) ΜΗ ΞΕΧΝΆΤΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΆΤΕ 5) ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ glittergraphics.gr
glittergraphics.gr

ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣ...

Glitter Graphics

Glitter Icon Graphics

4 σχόλια:

ΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΕΞ.. ΕΙΧΕ ΤΡΕΛΟ ΓΕΛΙΟ!!!


όταν μου άρεζε μια στο σχολείο (πρώτη χρονιά κιόλας μικτά, εγώ τρίτη λυκείου, αυτή πρώτη) και της ζήτησα να της εξομολογηθώ ιδιαίτερα τον έρωτά μου πηγαίνοντας στον προθάλαμο των... τουαλετών. Ε, άμα έχεις τρακ...


θυμαμαι στη δευτερα γυμνασιου καναμε γυμναστικη οταν η γυμναστρια μας ειπε να κνουμε στεπ στις κερκιδες...πρωτα με το αριστερο..μετα με το δεξι και μετα μας ειπε να το κανουμε και με τα δυο ποδια (αστειευομενη φυσικα αφου τα σκαλοπατια-κερκιδες ηταν γιγαντιαια)...αλλα εγω η εξυπνη θελοντας να το παιξω οτι και καλα ειμαι σε φορμα ( μου ειχε γυαλισει και ενας συμμαθητης μου) εκανα ενα αλμα και ΜΠΟΥΜ! επεσα με τον πωπο στο εδαφος που ηταν τρακτερωτο απο το τσιμεντο και τα χαλικια και σκιστηκε η φορμα μου..ρε-ζι-λι....τοτε εβαλα τα κλαματα αλλα τωρα το σκεφτομαι και γελαω..


xaxaxaxaxa μα καλα αυτο το τσιμεντο με τα χαλακια στα σχολεια ηταν η καταστροφη μας!!!!


Followers