BLOGOΛΕΥΚΩΜΑ 2009
σαν παιδιά όλοι είχαμε γράψει σε κάποιο λεύκωμα έτσι θα κάνουμε και τώρα... θα αποκτήσουμε το μπλογκολευκωμα μας και θα το διασκεδασουμε!!! Μη ξεχασεις να περασεις απο το βγαλτε τις μασκες http://leykwma.blogspot.com/2009/07/blog-post.html φυσικα να δωσεις τις δικες σου ιδεες να αναρτησω στο μπλογκολευκωμα μας http://leykwma.blogspot.com/2009/07/blog-post_20.html

ΚΑΝΟΝΕΣ

1) ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΕ ΚΑΘΑΡΌ ΤΟ BLOGΟΛΕΥΚΩΜΑ 2) ΑΠΑΝΤΆΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΤΕ 3) ΦΥΣΙΚΆ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΏΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΊΛΟΥΣ ΣΑΣ 4) ΜΗ ΞΕΧΝΆΤΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΆΤΕ 5) ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ glittergraphics.gr
glittergraphics.gr

ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΥΡΙ???

icons glitter
Icons
7 σχόλια:

TIΠΟΤΑ... ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΛΑΨ


εχω φτιαξει ενα μενταγιον με ενα τρυπιο κοχυλι που ειχα βρει...ε λοιπον σας πληροφορω οτι εκτος απο την τυχη που μου φερνει εκπληρωνει και ευχες..


Αυτή τη στιγμή είναι ένα γαλάζιο κομπολόι το οποίο έχω συνέχεια μαζί.


Tyler Durden και αυτο ειναι γουρι??? δηλαδη γρουσουζια τι ειναι χαχαχαχα!!!!

*little painter..*τοτε το θελω εχω μερικες ευχες να κανω :ρρρ


Followers